Sådan kan I nemt udføre tidsregistrering i virksomheden

Sådan kan I nemt udføre tidsregistrering i virksomheden

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

I mange virksomheder er det vigtigt, at I kan holde styr på tiden for at være sikre på, at medarbejderne får det udbetalt i løn, som de har krav på. Det kan dog blive noget af et mareridt, hvis I ikke har et smart system til at gøre det. Helst et, der selv kan regne ud, hvor meget medarbejderen skal have i løn, når vedkommende for eksempel har haft et par sygedage, holdt ferie eller lignende. 

Et af de steder, hvor I kan finde et smart system til tidsregistrering, er på anca.dk. Det har netop alle de smarte funktioner, som I har brug for. Det er for eksempel en smart timebox, der kan bruges af virksomheder med op til 100 ansatte. Der kan de ansatte tjekke ind med et ID-kort eller ved hjælp af deres fingeraftryk. Dermed kan I være sikre på, at der ikke er nogen, der snyder med registreringen. 

Er I en stor virksomhed, kan I også gøre brug af en af løsningerne fra anca.dk. De har for eksempel et system, der kan sættes op på alle sluser, porte og døre. Dermed bliver det meget nemt og enkelt for jeres medarbejdere at tjekke ind med det samme, de møder på arbejde. Det mindsker risikoen for, at de kommer til at glemme det. 

Hvis dine medarbejdere selv er ansvarlige for at notere, hvad tid de kom, og hvad tid de er gået, er det vigtigt, at I har nogle præcise ure i virksomheden, som medarbejderne kan rette sig efter. Nogle gange kan en mobil for eksempel være flere minutter efter en computer. Det kan give usikkerhed om, hvilken der egentlig går rigtigt. For at undgå, at der opstår uoverensstemmelser over det, kan du altså købe en række analogeure, som du kan hænge op. Dem kan du også finde hos anca.dk.